2007年3月28日 星期三

finally! (19 augustus 2006)

finally!

Gisteren ben ik aangekomen in Taiwan. De vlucht verliep prima. Het is wel even wennen, had een beetje last van jetlag en warmte, maar vandaag is alles ok. De kamer deel ik met drie anderen, gelukkig kon ik van kamer wisselen toen bleek dat de eerste kamer een gigantische chaos was. Soji, mijn klasgenoot en ik zitten nu samen op een kamer, met 2 taiwanezen. Al wel erg lekker gegeten, dat gaat helemaal goedkomen denk ik. Internet op de kamer duurt nog wel even dus de foto's laten nog even op zich wachten.
Ik ben nu in de bibliotheek van shi da, mijn universiteit en mag hier eigenlijk geen emails en dergelijke doen, dus ik houd het verder kort.
Heel veel groetjes uit Taibei (en ik mis jullie nu toch ook wel al een beetje hoor)

Bao Keyi

沒有留言: